jereboah Startet 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2018 Jeg har en 100HK Mariner/Mercury fra 2007 som starter som ei klokke og går supert i 5-10 minutter. Så plutselig så dør den og jeg kan kun kjøre med lavt turtall, hvis ikke stopper den. Noen som har noen formening om hva dette kan være? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 Har ikke så mye peiling på påhengsmotor, men hadde et lignende tilfelle på en 9.9 tohatsu. Det var choke som hang på Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
rjoh65 Svart 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 Jeg hadde samme problem en gang, åpnet forgasser og smurte opp stag til choken. Greia da var at forgasseren ble fylt av bensin og kvelte motoren. Sitér dette innlegget Link to post
jereboah Svart 21.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 Vet noen mere inngående hva som kan gjøres bortsett fra å smøre? Er det noe elektronikk eller andre deler som kan byttes som vil fikse problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 En nabo hadde et lignende problem med en båt han nettopp hadde kjøpt. Startet og gikk fint noen minutter og så stoppet motoren. Jeg foreslo å se om han hadde åpnet lufteskruen på tanken. Det fungerte, han hadde ikke åpnet lufting på tanken. Om du har en ekstern tank, kan du se om det er en lufteskrue og åpne den, da blir det ikke vakuum i tanken og motoren får bensin. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.