ne.andersson Startet 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2018 Hei, Jeg leser at veldig mange advarer mot å bruker forskjellige type batterier i samme banken men hva med om jeg har AGM batteri til start så skille dette med et volt-relé mot forbruket som benytter bly-batterier? Grunnen til at jeg spør er at mitt AGM batteri som er på forbrukssiden per dags dato synger på siste versen (som vi sier i Sverige) og jeg har flere helt fine bly batterier liggende som jeg gjerne vil benytte. Takksam for svar ? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Jeg har AGM på start og bly på forbruk og har ingen problemer med det etter to år. Men her vet jeg at ekpertisen mener noe annet:) Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 20.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Tore B skrev for 1 time siden: Jeg har AGM på start og bly på forbruk og har ingen problemer med det etter to år. Men her vet jeg at ekpertisen mener noe annet:) Hehe ja vi får se hva dem sier her, noen tanker fra andre? Det er til info et biltema relé som slår av koblingen på 12,8v Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.