paarsand Startet 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2018 Hei båtfolk. Hva ville dere betalt for noe sånt som det her? Jeg har denne båten, og vurderer å bytte den ut i større bo-båt som før, men som jeg tok en pause fra pga oppussing av hus. Båten har vært i familien i en årrekke. Alt virker og båten er i generelt god stand. Modell på båt og motor anslått 1986. Spør for å vite hvor jeg skal legge lista ved en eventuell annonsering. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Jeg kjøpte en slik pakke med samme påhengs og henger for 20K for 3 år siden, org. Puter, hydraulisk str. osv. Ulempen var at båt hdde blitt plastret på b/b forut, samt rift i bakputa. Solgte for 25K etter en kort stund. Jeg ville prøvd meg på 21-22 personlig. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
glalaks Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 20-30000 kanskje.. ligger noen på Finn som ikke er solgt til de prisene. Om din ikke er spesielt strøken tviler jeg på at du får 30000 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
andk Svart 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 Disse var legendariske. Føler de har falt litt igjennom de siste årene, og slike som meg som synes det er skikkelig stasbåter er det ok ikke mange av. Men en 20000+- er nok en helt grei pris:) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 Hva med å prøve å selge motoren alene til eksempelvis 15.000? Jeg slutter ikke å undres over hva enkelte er villig til å betale for gamle totaktere i god stand! Og så kan du selge båten etterpå til 12.000 for eksempel. Verdt et forsøk! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mizar Svart 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2018 Jeg tror Mouche har en veldig god ide der! Men dobbelt så mye salgsarbeid på deg da. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.