Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Triste greier. Bra du fikk hjelp. Jarlsø er bra. Har hatt båt der et par vintre ?

forøvrig er det mange områder utenfor leiene som ikke er nøyaktig oppmålt. God gammeldags utkikk i baugen kan. være nyttig ?

I Navionics er det to funksjoner man får om man abonnemerer. Ene er sonar charts (jeg er usikker på hvordan den er i områder med mye tidevannsforskjell, men det er ikke så relevant her hjemme )

Den andre er community edits (brukere som melder inn endringer). Her er et utsnitt fra et område som vi var i i fjor. Så bra ut på plotteren, men ikke i virkeligheten ?

gikk bra med oss, jeg bakka ut veien vi kom inn før vi var på.

dette er mellom Dannemark og Humparna, Øst for leden

276C0905-DDFB-4EDB-B336-0212FFDB61B1.png

FE750BD7-86E7-4663-B455-699B5BA10C4E.png

03B562BB-CB1F-4125-857A-3C51FB363873.png

Bitteliten

Bitteliten

Triste greier. Bra du fikk hjelp. Jarlsø er bra. Har hatt båt der et par vintre ?

navionics har funksjonen med Sonar charts (tror man må betale abonnement for å låse den opp). Har brukt den med hell et par ganger (jeg er usikker på hvordan den er i områder med mye tidevannsforskjell, men det er ikke så relevant her hjemme ?)

forøvrig er det mange områder utenfor leiene som ikke er nøyaktig oppmålt. God gammeldags utkikk i baugen kan. være nyttig ?

I Navionics er det to funksjoner man får om man abonnemerer. Ene er sonar charts andre er community edits (brukere som melder inn endringer). Her er et utsnitt fra et område som vi var i i fjor. Så bra ut på plotteren, men ikke i virkeligheten ?

dette er mellom Dannemark og Humparna, Øst for leden

Bitteliten

Bitteliten

navionics har funksjonen med Sonar charts (tror man må betale abonnement for å låse den opp). Har brukt den med hell et par ganger (jeg er usikker på hvordan den er i områder med mye tidevannsforskjell, men det er ikke så relevant her hjemme ?)

I Navionics er det to funksjoner man får om man abonnemerer. Ene er sonar charts andre er community edits (brukere som melder inn endringer). Her er et utsnitt som vi var i i fjor. Så bra ut på plotteren, men ikke i virkeligheten ?

Bitteliten

Bitteliten

forøvrig er det mange områder utenfor leiene som ikke er nøyaktig oppmålt. God gsmmeldags utkikk i baugen kan. være nyttig ?

• Create New...