Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

11 hours ago, Navic II said:

Videre kommentar til forrige innlegg. Spør om den steinen har laget salat av drevene på kverna.:worry: Ved litt motstand så skraper det godt, men det suger ut. Er det rep-sett til dette, får man kjøpt deler, eller må jeg bytte hele dassen? JABSCO :confused: (original i 2005 P42) 

Er rep sett å få til de fleste jabsco toaletter, benyttet nylig rep sett til min egen jabsco, men denne har en sentrifugalpumpe i bunn, med reimdrift, så neppe lik ;) 

Førstefender

Førstefender

Videre kommentar til forrige innlegg. Spør om den steinen har laget salat av drevene på kverna.:worry: Ved litt motstand så skraper det godt, men det suger ut. Er det rep-sett til dette, får man kjøpt deler, eller må jeg bytte hele dassen? JABSCO :confused: (original i 2005 P42) 

Er rep sett å få til de fleste jabsco toaletter, benyttet nylig rep sett til min egen jabsco, men denne har en sentrufugalpumpe i bunn, med reimdrift, så neppe lik ;) 

Førstefender

Førstefender

Er rep sett å få til de fleste jabsco toaletter, benyttet nylig rep sett til min egen jabsco, men denne har en sentrugalpumpe i bunn, med reimdrift, så neppe lik ;) 

• Create New...