Geir Frode Startet 1.August.2005 Del på Facebook Startet 1.August.2005 Hei Har nettop kjøpt en gammel Saga 27. Jeg må trekke om "kledningen" i kabinen, er det noen som har tips om hvor jeg kan få takk i billig/rimelig stoff, gjerne på nettet??????????? Vi har ikke bestemt oss for type eller farge ennå, men det kommer når vi har hentet båten Ser frem til noen gode tips......... Hilsen ny cabincruiser eier........... Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
alnorbåt Svart 1.August.2005 Del på Facebook Svart 1.August.2005 Gratulerer med ny båt,hva med Tøgersen i Hgsd.? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.August.2005 Del på Facebook Svart 1.August.2005 Ser at flere her har fått bestilt billig skottbekledning direkte fra Norsk Titanduk, som produserer denslags. Mener å ha hørt en pris på rundt 50,- pr meter, for 2. sortering. Jeg hadde tenkt å skifte på den forrige båten, men skiftet båt i stedet.... 3 fot syken... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Geir Frode Svart 1.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2005 Hei Har hørt at 3 fotsyken kan være dyr å ha....................... Får prøve å ringe titanduk. Det var noe sånt jeg hadde håpet på, tror Tøgersen kan være rå på prissetingen av slikt........ Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
index Svart 1.August.2005 Del på Facebook Svart 1.August.2005 Det var noe sånt jeg hadde håpet på, tror Tøgersen kan være rå på prissetingen av slikt........ <{POST_SNAPBACK}> Har ikke inntrykk av at de er direkte billige nei.. Men godt utvalg, det har de! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Frehau Svart 1.August.2005 Del på Facebook Svart 1.August.2005 Kjøpte til min egen i fra Seasit.no, ellers så har også Kama.no. og maritim.no. Lim kjøpte jeg hos maritim. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.