Bedre tider Startet 21.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2018 (redigert) Jeg har endelig gått fra skipper skuteløs til en liten ockelbo so har en 75 hk mariner av ukjent årsmodell hengende på utsiden. Det virker som det kan være problem med bensintilførselen. Da jeg ikke er ekspert på maskiner håper jeg dere kan hjelpe. Noen prøvde båten, alt virket fint, helt til de kjørte tom for bensin. Etter de fikk fylt tanken igjen, stopper motoren om man prøver å kjøre med litt gasspådrag. Har kikket litt i maskineriet det lille jeg kan. Vi hr byttet bensin filter. Men virker som dette ikke klarer å fylle seg. Når man ser på det mens motoren går, ser det ut som det kommer mest luft og lite bensin. Noen som vet hva som kan være galt? Regner med at det skal stå fullt i filteret? Jeg gjorde også en kontrollmåling på batteriet i dag, mens motoren gikk. Det viste 11,5 V (Ja, batteriet skal skiftes i morgen) så det tyder på at det ikke kommer noe lading fra maskineriet. Noen som vet hvor spenningsregulatoren/dynamoen på denne maskinen er? Om noen klarer å fange årsmodellen ut i fra serienummeret på motoren, så er serienummeret 9506420 All hjelp taes i mot med stor takk! Redigert 21.Mai.2018 av ShaMor (see edit history) Sitér dette innlegget Produsert i båt, oppvokst i båt, jobbet med båt, alltid hatt båt. Men dessverre akkurat nå "kaptein skuteløs" "I went to find myself. If I come back before I find myself, please, tell me to wait for me” Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.