Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

jørn skrev 11 minutter siden:

En ting er kostnaden, men om dette er en ting som «gnager i sjelen» så ville jeg helt klart byttet motor. Å reise på tur med med en motor man ikke stoler på blir fort et stressmoment.

Ja jeg har jo alltids seilene og RS total medlemskap men det roer ikke helt nervene...

Sahara skrev 4 minutter siden:

Til den prisen tror jeg du faktisk kan få igjen for investeringen. Og så er jo det en vesentlig bedre motor enn den du har.

Det er egentlig akkurat det jeg tenker,  når jeg får den til 50% avslag burde jeg vel nesten kunne være trygg på å ikke tape på investeringen? Når du sier bedre i hvilken forstand tenker du da? Sterkere?

ne.andersson

ne.andersson

jørn skrev 7 minutter siden:

En ting er kostnaden, men om dette er en ting som «gnager i sjelen» så ville jeg helt klart byttet motor. Å reise på tur med med en motor man ikke stoler på blir fort et stressmoment.

Ja jeg har jo alltids seilene og RS total medlemskap men det roer ikke helt nervene...

Sahara skrev Just now:

Til den prisen tror jeg du faktisk kan få igjen for investeringen. Og så er jo det en vesentlig bedre motor enn den du har.

Det er egentlig akkurat det jeg tenker,  når jeg får den til 50% avslag burde jeg vel nesten kunne være trygg på å ikke tape på investeringen? Når du sier bedre i hvilen forstand tenker du da? Sterkere?

• Create New...