Patrykx3 Startet 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2018 Hei, for det første vil jeg si at jeg ikke har noe peiling på båt så er takknemlig for lett ordbruk :D Jeg har en båt (vet ikke hva den heter) som jeg vil gjøre noe med... Det er en 9.9hk tohatsu motor på den som "skal være trimmet til 15hk". Den går veldig greit når det er 1 eller 2 personer i båten, men når det blir 3-4 går den såvidt og bråker noe sinnsykt.. Jeg tenkte å kjøpe en 25hk motor, blir den for sterk for denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Dette er With Vitsi, 13 fot, hvor vindskjermen mangler. Skal oppdatere emnetittelen. Har vært skrevet endel om denne båten, f.eks. With Vitsi, mønstrer på igjen med samme prosjekt, igjen ! Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Naboen hadde en slik på 70 tallet. Han hadde 35 hk Cresent på den. Det gikk veldig bra. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Patrykx3 Svart 23.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Ok, takk for svar! Da vil jeg undersøke litt mere om det på egenhånd nå som jeg vet navnet på båten! ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 bare pass på at du får rett stammelengde , den der skal vel ha kort stamme tenker jeg. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Patrykx3 Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Ja! tenkte å spørre om det også, men glemte det helt bort når jeg skrev innlegget. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Patrykx3 Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 (redigert) Lurer på noe mer... Hvilken motor hadde dere anbefalt for under 10 000kr? Må motoren ha en kontrollboks når jeg kjøper den eller går det å koble til den jeg har på båten nå? Redigert 24.Mai.2018 av Patrykx3 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.