Mortni Marex Startet 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2018 Har en Marex holiday 280. Har kjøpt meg en liten kaiak på 3 m. Er det noen som har forslag til hvordan jeg skal feste den på båten. Fins det noen fester eller? ? Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 (redigert) Annen kajak og annen båt, men til inspirasjon legger jeg ved bilder. Polstrer og strammer med reimer. Sitter godt fast. Redigert 23.Mai.2018 av Billa (see edit history) Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Enkel sak om du har hardtop, da ? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Heng den bak i davider etter modell fra Elvegris. Den hadde jo en liten kano hengende i davider bak men det fungerer siker også for en kaiak. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2018 Hehe, jeg tenkte mer på en slik: Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Worry II skrev for 7 timer siden: Hehe, jeg tenkte mer på en slik: Den der er genial for hardtopp. Har ikke sett den tidligere. Hvem selger stativet? Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Worry II Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Jeg fant det hos Atlantic, Billa: https://store.atlantictowers.com/product-p/ma78920.htm Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Det finnes lignende stativ som dette som brukes for å feste på taket av biler. Sjekk med en bilutstyrsforhandler så finner du nok noe du kan benytte. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Billa Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Den Atlantic saken kan festes på utsiden av rekka også. Går nok bra så lenge det er normal sjø, men kajaken kan være i veien ved parkering inntil andre båter (i allefall for min båt). Har man hardtopp og langt fritt tak så ville jeg ha ordnet meg med takfeste. For min del så blir det nok fordekket som også går, men er litt besværelig Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.