Jump to content

Edit History

mons

mons

Hvis det er et t kryss må du sjekke stillingen. Står gjerne stemplet inn i enden på skruen som stikker ut i enden av håndtaket hvor løpene inni ventilen går. Kanskje den er åpen rett ned og at det er en tappeslange?

Når du lufter kan du åpne lufteskruer mm før fødepumpen hvis de ligger under dieselnivået i tanken. Da skal det renne ut diesel.

når du begynner å pumpe må alle koblinger og skruer før pumpen være stengt inklusive den oppå det grå filteret. Du lager undertrykk og vil suge inn luft hvis ikke.

Litt usikker på den matepumpen du har, men tror det sitter en 8 mm skrue på toppen. Skrur du opp den kan du ta av lokket og gjøre ren en sil inni der når du først er i gang.

Hvis en eller flere av ventilene i matepumpen er kaputt eller henger vil det uansett ikke komme inn luft.

Enten kommer det luft inn igjennom en lekkasje eller åpen slange/kran før eller i matepumpen eller så er det bare lufta som står i filterene som pumpes ut i returen på tanken.

mons

mons

Hvis det er et t kryss må du sjekke stillingen. Står gjerne stemplet inn i enden på skruen som stikker ut i enden av håndtaket hvor løpene inni ventilen går. Kanskje den er åpen rett ned og at det er en tappeslange?

Når du lufter kan du åpne lufteskruer mm før fødepumpen hvid de ligger under dieselnivået i tanken. Da skal det renne ut diesel.

når du begynner å pumpe må alle koblinger og skruer før pumpen være stengt inklusive den oppå det grå filteret. Du lager undertrykk og vil suge inn luft hvis ikke.

Litt usikker på den matepumpen du har, men tror det sitter en 8 mm skrue på toppen. Skrur du opp den kan du ta av lokket og gjøre ren en sil inni der når du først er i gang.

Hvis en eller flere av ventilene i matepumpen er kaputt eller henger vil det uansett ikke komme inn luft.

Enten kommer det luft inn igjennom en lekkasje eller åpen slange/kran før eller i matepumpen eller så er det bare lufta som står i filterene som pumpes ut i returen på tanken.



×
×
  • Create New...