
hegra
Jeg forstår at han vil fjerne det gamle cav filteret. Det er tungvindt og jobbe med og ikke det enkleste og få tett. Men hvis det hvite racorfilteret går tett hjelper det ingenting med dobbelt finfilter. Det er racorfilteret som tetter seg først, og derfor burde det vært dobbelt med mulighet for rask omkobling. Det er forsåvidt den løsningen dere har nå med det gamle cav filteret og racorfilteret. Jeg har bare enkelt racorfilter og originalt enkelt finfilter. Har aldri problemer, men har vurdert dobbelt racorfilter før pumpa. Biler har ofte både grovfilter og finfilter i en dobbel filterholder etter pumpa , men ofte ingen filter før pumpa. Kanskje noe slikt han har tenkt. Jeg hadde ihvertfall beholdt racorfilteret enten det blir enkelt eller dobbelt finfilter etter pumpa. Håper dette var forståelig Eller : Bytt cav filteret ut med et enkelt ny type grovfilter og sett inn et nytt enkelt finfilter etter pumpa. Det hadde vært bedre enn dobbelt finfilter etter pumpa.