EsrEveR Startet 23.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2018 Hei, har fått tilbud om å kjøpe en uttern 5602 exclusive 1998mod med 1998 mercury 135hp v6 2 takt med henger fra 2011 til en veldig billig penge. Båt er lite brukt og i grei stand. Dette blir mitt første båt kjøp og skal ta båtfører prøven på kommende søndag, er redd for at det kan fort bli dyrt å bruke og drepe båtlysten kjapt samt. kan bli vanskelig med videre salg. Jeg lurer litt på hva denne motoren bruker på WOT (ca.44 knop) ca og marsj fart. prøvd å søke litt men finner kun info om optimax osv. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Basert på tidligere erfaringer vil jeg tro ca 60 l/ time på max og ca 25 på marsjfart. Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 (redigert) Det lyder da ikke helt galt: Ydelsen er ca 100KW Specifict forbrug ligger for de fleste to-taktere omkring 450 g/KWh; det giver 45Kg benzin per time. Vægtfylden er ca 0,75Kg/l og de 45 Kg svarer da til 60l/h ... ved WOT forstås. Ikke helt galt i forhold til teorien som sagt ? Redigert 24.Mai.2018 av mthoms (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.