Asbjørn2 Startet 24.Mai.2018 Del på Facebook Startet 24.Mai.2018 Hei, Er det noen som har en kompresjonstester eller sylinderlekkasjetester for dieselmotor til låns eller leie i Stavangerområdet? De er litt for dyre i innkjøp til at jeg kan forsvare å kjøpe en til mitt bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Asbjørn2 skrev for 10 timer siden: Hei, Er det noen som har en kompresjonstester eller sylinderlekkasjetester for dieselmotor til låns eller leie i Stavangerområdet? De er litt for dyre i innkjøp til at jeg kan forsvare å kjøpe en til mitt bruk. Jeg har aldri prøvd denne, men kan denne funke for deg? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Kompresjonstester-2000016979/ Den presses bare imot dysehullet regner jeg med? ? Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Takk for tips, men den er beregnet på bensinmotorer og kan sprenges på dieselmotorer. Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Eg prøvde en sånn på min diesel motor, det smalt og eg skvatt. Ikke prøv :P Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Asbjørn2 skrev for 20 timer siden: Takk for tips, men den er beregnet på bensinmotorer og kan sprenges på dieselmotorer. Ok :P da skal ikke jeg heller kjøpe en slik :P haha :P Men hvor mye kg må de tåle for en dieselmotor? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Rundt 30 bar er ganske vanlig på dieselmotorer, så du må ha litt å gå på. Det finnes to typer, for bensin og for dieselmotor. De for diesel er betydelig dyrere. Tror de pleier å ha max 50 bar. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.