Jump to content

Utslitt BP vimpel byttet ut med ny

Bonus

Recommended Posts

Min BP vimpel var blitt slitt av å blafre i vinden på alle våre båtturer. Har forsøkt å utsette byttet så lenge som mulig, det er jo litt kult å være ‘’veteran med slitt vimpel’’ :flag_bp:

Men, tiden var inne for å la den gamle falmede vimpelen få hvile og la en ny og frisk vimpel folde seg ut og markere baatplassen.no på de syv hav. Eller kanskje ikke alle syv ...

Godt fortøyd i en idyllisk havn på Svenskekysten gjennomførte vi byttet. Hvordan destruerer man BP vimpelen forresten, er det full fargeseparering og brenning som for det norske flagget som gjelder?

905FDEC8-56C5-4D4E-A342-C3B922BBC493.jpeg.5f7dcde5ec37c7bf957cc8382b201f62.jpeg

879D8CA6-E414-4C68-87AE-E79213CDCF17.jpeg.a6fef2519c9931ced6437c6df8ba485e.jpeg

8A879FBD-36D3-43C9-851C-E0141F71C1DD.jpeg.5a63295f50ddf192bcd4a2500c5715bf.jpeg

Skal innrømme at min vimpel henger inne i salongen☺️ Litt flaut å ikke ha den blafrende i vinden konstant kanskje, men pleier henge den opp når jeg skal der det er mye andre folk, ikke vits å bruke den opp når ingen ser den! Får håpe det blir laget flere vimpler etter hvert, da kan godvimpelen få begynne å henge oppe hele sommeren.

Redigert av Hakkannen (see edit history)

Jeg kjøpte det som etter sigende er den aller siste BP-vimpelen, under vimpelauksjonen etter Euklid sitt foredrag på MET i vinter. Den ligger i bilen og blir ikke hengt opp før dagens vimpel er klar for pensjon.

Hvis ikke noen er villig til å betale gode penger for vimpelen, da. Jeg tar imot bud... :giggle:

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...