Bonus Startet 24.Mai.2018 Del på Facebook Startet 24.Mai.2018 Min BP vimpel var blitt slitt av å blafre i vinden på alle våre båtturer. Har forsøkt å utsette byttet så lenge som mulig, det er jo litt kult å være ‘’veteran med slitt vimpel’’ Men, tiden var inne for å la den gamle falmede vimpelen få hvile og la en ny og frisk vimpel folde seg ut og markere baatplassen.no på de syv hav. Eller kanskje ikke alle syv ... Godt fortøyd i en idyllisk havn på Svenskekysten gjennomførte vi byttet. Hvordan destruerer man BP vimpelen forresten, er det full fargeseparering og brenning som for det norske flagget som gjelder? Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Snart bare halvparten igjen av Amicas vimpel, men jeg har forstått det slik at de ikke er å få kjøpt lenger. Er det noen som vet noe om dette? mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Eureka Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Bonus, den skal ikke destrueres men brukes som bokmerke i loggboken ? kom på det i farta og syntes det var en god idé Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 mor Amica skrev 16 minutter siden: Snart bare halvparten igjen av Amicas vimpel, men jeg har forstått det slik at de ikke er å få kjøpt lenger. Er det noen som vet noe om dette? mvh Ella Tror det er utsolgt. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Eureka skrev 11 minutter siden: Bonus, den skal ikke destrueres men brukes som bokmerke i loggboken ? Kjempeide @Eureka ? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 (redigert) Skal innrømme at min vimpel henger inne i salongen☺️ Litt flaut å ikke ha den blafrende i vinden konstant kanskje, men pleier henge den opp når jeg skal der det er mye andre folk, ikke vits å bruke den opp når ingen ser den! Får håpe det blir laget flere vimpler etter hvert, da kan godvimpelen få begynne å henge oppe hele sommeren. Redigert 24.Mai.2018 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Kanskje Astor har noen på lager ? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 (redigert) mor Amica skrev 30 minutter siden: Snart bare halvparten igjen av Amicas vimpel, men jeg har forstått det slik at de ikke er å få kjøpt lenger. Er det noen som vet noe om dette? mvh Ella Astor her på BP har muligens vimpler. Redigert 24.Mai.2018 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Bonus, min vimpel ser faktisk værre ut... etter 8 år i salingen, hele året.. men jeg fikk to den gangen. ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Har kun min entusiast-vimpel Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Popeye70 Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Jeg kjøpte det som etter sigende er den aller siste BP-vimpelen, under vimpelauksjonen etter Euklid sitt foredrag på MET i vinter. Den ligger i bilen og blir ikke hengt opp før dagens vimpel er klar for pensjon. Hvis ikke noen er villig til å betale gode penger for vimpelen, da. Jeg tar imot bud... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Whiskey Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Nå tror jeg jeg må låse fast min vimpel før den blir stjålet Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Popeye70 Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Whiskey skrev Just now: Nå tror jeg jeg må låse fast min vimpel før den blir stjålet God ide! Snart er en pent holdt BP-vimpel verdt mer enn en halvkilo gull. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Worry II Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Nænænænænæææææ Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Kanskje man burde ha fargekopiert BP-vimpelen og laminert kopien etterpå? Da kan originalen alltid få henge innendørs, i skjul for både vind, UV-stråling og banditter, mens kopien får dingle fritt i masta Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Worry II skrev 6 minutter siden: Nænænænænæææææ Helt lik min, men min henger mot høyre: Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Worry II Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Bonus skal få min, men han må finne den. Klar for gåte, Bonus? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 25.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 (redigert) Har allerede skiftet, Worry, og har enda en ny vimpel til hjemme. Men, jeg er alltid klar for en gåte Redigert 25.Mai.2018 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Bitteliten vet hvor den andre bekymringen ligger. Vet han hvor vimpelen ligger om den ikke bekymrer han, i baugspydet.. Sitér dette innlegget Link to post
Astridhj Svart 26.Mai.2018 Del på Facebook Svart 26.Mai.2018 Vi måtte også pensjonere vår BP vimpel nå. Kanskje Ingar må bestille nye? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 26.Mai.2018 Del på Facebook Svart 26.Mai.2018 Astridhj skrev for 2 timer siden: Vi måtte også pensjonere vår BP vimpel nå. Kanskje Ingar må bestille nye? Nei, det synes jeg ikke, for da er ikke min vimpel lenger den siste... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.