svai Startet 24.Mai.2018 Del på Facebook Startet 24.Mai.2018 Jeg skal plukke opp noen i Åros med seilbåt som stikker 1,8 meter. Er det noen lokalkjente som vet om en egnet plass å gå inn med baugen eller legge til noen minutter. Er det ikke en gammel fjorbåtbryyge der? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Aner ikke, men om de du skal plukke opp kan ta seg til Lagahølet er saken enkel... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
svai Svart 24.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Hva med Åros brygge, øst for broen. Er det mulig å komme seg inn til den eller er den forfalt? Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 24.Mai.2018 Del på Facebook Svart 24.Mai.2018 Framtia skrev 1 time siden: Aner ikke, men om de du skal plukke opp kan ta seg til Lagahølet er saken enkel... Enig i denne utsagnen, hadde vinteropplag på land her, fine dype brygger og gjesteplasser om jeg ikke husker feil Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Lagahølet eller moloen i Båtstø er de beste alternativene, men jeg har selv blitt plukket opp av seilbåt på den gamle murbrygga i Åros: Kapteinen bør gå inn rett mot vest (270 på kompasset) mot ytterste punkt på brygga, og den/de som skal ombord bør være litt lett på foten og komme seg ombord før båten butter i brygga. Det er ofte grumsete vann ved brygga, og dermed kan det være vanskelig å se bunnen. Det skal være dypt nok for å gå baug inn, men hvis man ikke ser bunnen er det greit å være forsiktig. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
svai Svart 25.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Takk, da har jeg flere alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.Mai.2018 Del på Facebook Svart 25.Mai.2018 Prøv Lagahølet båthavn Vann nok til deg der, Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.