Mr_Stian Startet 26.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2018 Min far har en yamah 6hk 4-takt motor. Denne er det 2 sylindre på noe som jeg mener er helt unødvendig. Er dette en nedgradert motor? Den er nesten like stor og tung som 9.9hk motoren! Er det mulig å få ut noe mer effekt av denne? Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 26.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2018 Du får nesten ta et bilde av motor og identifikasjonsbrikke , eller finne full typebetegnelse evt... Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
Mr_Stian Svart 12.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 Litt seint ute med bilder, men vi har nettopp tatt i bruk motor igjen. Noen som vet om den kan trimmes? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 Tatt i betraktning tilstanden på akterspeilet på båten, er det ikke sikkert du bør ha så mye kraftigere motor på denne... Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 Mr_Stian skrev 15 minutter siden: Noen som vet om den kan trimmes? Sjekk denne tråden: Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 13.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Phoebe skrev for 19 timer siden: Tatt i betraktning tilstanden på akterspeilet på båten, er det ikke sikkert du bør ha så mye kraftigere motor på denne... Hehe. Det er forsterket på begge sider med alu plater så tror det går fint. Mener det er brukt så mye som 25hk på denne båten tidligere... Hentet fra den andre tråden så må en liten tapp bøyes ut å ett lite plast stag byttes ut for å få 8 hk. For å få de siste 500rpm så må cdi enheten også byttes ut... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.