Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Det er lavturtallsmanørering som sliter clutchene. Oljepumpa drives av akslingen. Over 1200-1400 rpm er oljetrykket som det skal være. om jeg husker rett er den gamle clutchpakka 10 lammeller. Den forbedrede har 12, pluss annen oljepumpe

jeg sjekka litt bakover i arkivet. Tror jeg har tatt i for hardt på kostnad. Delene jeg bytta kosta ca 40.000 kroner, så kommer arbeid i tillegg. Mener vp estimerte hele jobben til ca 100.000. Dette var vel i 2013 eller deromrking.  Så si 150.000 øluss pluss nå for 2 drev nå kanskje. 

hadde uten problemer kjøpt ips igjen, men da sjekket enten ombygde gearhus eller at oljetrykket er OK. Dette ser man på EVC instrumentet

Bitteliten

Bitteliten

Det er lavturtallsmanørering som sliter clutchene. Oljepumpa drives av akslingen. Over 1200-1400 rpm er oljetrykket som det skal være. om jeg husker rett er den gamle clutchpakka 10 lammeller. Den forbedrede har 12, pluss annen oljepumpe

jeg sjekka litt bakover i arkivet. Tror jeg har tatt i for hardt på kostnad. Delene jeg bytta kosta ca 40.000 kroner, så kommer arbeid i tillegg. Mener vp estimerte hele jobben til ca 100.000. Dette var vel i 2013 eller deromrking.  Så si 150.000 øluss pluss nå for 2 drev nå kanskje. 

Bitteliten

Bitteliten

jeg sjekka litt bakover i arkivet. Tror jeg har tatt i for hardt på kostnad. Delene jeg bytta kosta ca 40.000 kroner, så kommer arbeid i tillegg. Mener vp estimerte hele jobben til ca 100.000. Dette bar vel i 2013 eller deromrking.  Så si 150.000 totalt pluss  pluss nå for 2 drev. 

• Create New...