Jump to content

Edit History

oberst1

oberst1

Er ganske sikker på at følgende skjer: Du får start med alarm, den er da låst i gir forover, men alarmen kvitteres med et tastetrykk så er det bare å kjøre...

Det jeg forsto av manualen i vårt tilfelle stemte ikke helt; den startet og lot motor gå, men på tomgang. Mener manualen sa den ble låst i 1000rpm, det gjorde den ikke...

Om dette hadde vært annerledes om jeg fysisk hadde skrudd inn den skruen for nødkjøring tviler jeg på. 

 

Mao hadde problemet vårt vært at den ikke ville ut av neutral ville dette vært metoden vår på søndag.

 

Derimot er jeg helt med på at både Yacht Controller og Dockmate sikkert bare kobler seg på disse i sine systemer. Det jeg er er nysgjerrig på er den kontakten som henger på ledningsnettet merket «pick-up». Den er ledig...er det så enkelt? Koble inn signal der? Trodde Dockmate kun koblet seg styringsenhet ved helm position, men uten VP sin velsignelse. Bare tanker dette altså :wink:

oberst1

oberst1

Er ganske sikker på at følgende skjer: Du får start med alarm, den er da låst i gir forover, men alarmen kvitteres med et tastetrykk så er det bare å kjøre...

Det jeg forsto av manualen i vårt tilfelle stemte ikke helt; den startet og lot motor gå, men på tomgang. Mener manualen sa den ble låst i 1000rpm, det gjorde den ikke...

Om dette hadde vært annerledes om jeg fysisk hadde skrudd inn den skruen for nødkjøring tviler jeg på. 

 

Derimot er jeg helt med på at både Yacht Controller og Dockmate sikkert bare kobler seg på disse i sine systemer. Det jeg er er nysgjerrig på er den kontakten som henger på ledningsnettet merket «pick-up». Den er ledig...er det så enkelt? Koble inn signal der? Trodde Dockmate kun koblet seg styringsenhet ved helm position, men uten VP sin velsignelse. Bare tanker dette altså :wink:



×
×
  • Create New...