Jump to content

Edit History

Mr_Stian

Mr_Stian

Det er den måleren fra biltema jeg har ja. Jeg bare målte forskjellige plasser på motor for å se hvor jeg fikk høyeste avlesing. 

Jeg kjøpte måler og giver på maritime. Kan gi deg link i morgen når jeg sitter på en pc. 

Når det gjelder selve temp giveren så sitter denne i bakkant på venstre side av toppen. Det er bare en giver på toppen så du kan ikke bomme. Jeg har en for-motstand til glødepluggene montert rett ved giveren. Alarm og instrument går på samme giver. 

Hvis du ikke bor for langt vekke fra Stavanger så kan jeg komme innom å ta en titt hvis det passer. 

Mr_Stian

Mr_Stian

Det er den måleren fra biltema jeg har ja. Jeg bare målte forskjellige plasser på motor for å se hvor jeg fikk høyeste avlesing. 

Jeg kjøpte måler og giver på maritime. Kan gi deg link i morgen når jeg sitter på en pc. 

Når det gjelder selve temp giveren så sitter denne i bakkant på venstre side av toppen. Det er bare en føler på toppen så du kan ikke bomme. Jeg har en for-motstand til glødepluggene montert rett ved føleren.

Hvis du ikke bor for langt vekke fra Stavanger så kan jeg komme innom å ta en titt hvis det passer. 

• Create New...