AndersDale Startet 29.Mai.2018 Del på Facebook Startet 29.Mai.2018 Jeg har ikke kjølestråle på min yamaha 25hk fra 80 tallet en gang. Var ute her om dagen i steikende solskinn og kjente på motorlokket etter å ligget en stund utpå og kjente at det var veldig varmt av alt sollyset. Etter å ha kjørt noen minutter kjente jeg igjen på lokket og nå var det blitt betydlig kaldere. Betyr det at motoren får kjøling selv jeg ikke har kontrollstråle? Kjørte på full gass i noen minutter og lokket var fremdeles kaldere en når jeg sto stille i sola. Virker som om det kommer vann ut igjen fra stammen nede ved eksosen. Er det greit å kjøre med det slik eller kan noe bli ødlagt? Sitér dette innlegget Link to post
Lmsafg Svart 29.Mai.2018 Del på Facebook Svart 29.Mai.2018 Kan hende det bare har blitt tett der kontrollstrålen skal komme ut. Prøv å stak opp med en ståltråd eller lignende. Selvom det kan gå greit lenge å kjøre med er det veldig kjedelig når det plutselig ikke går greit lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 29.Mai.2018 Del på Facebook Svart 29.Mai.2018 rens slange til kjølestrålen, kan være saltavleiring her, bruk en liten streng eller kanskje du blåser den opp. Sitér dette innlegget Link to post
AndersDale Svart 30.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2018 Det var bare å stake opp der strålen skal komme ut så gikk det seg til:) takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.