klugg Startet 29.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2018 (redigert) Teaken står i løse lufta med god glipe til underlaget rundt de fleste platene. Her samler det seg biologisk smårask og jeg tenker den blir utsatt for mer angrep av sopp og hva vet vel jeg når den står fuktig under her med godt med nærling. Med mindre jeg spyler og spyler. Det ser heller ikke veldig solid og bra ut. Har reklamert på dette, og venter på svar. Har jeg en god sak her? Se video: https://photos.app.goo.gl/RR1EnPXL84UTDvRt8 Edit: feil link Redigert 29.Mai.2018 av klugg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 29.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2018 Sånn skal det ikke være, så reklamer. Vær forsiktig med hvor nærme du går med spyleren/strålen. Jeg synes teaken ser slitt ut fra vask (min mening). Sitér dette innlegget Link to post
klugg Svart 29.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2018 Takk for svar. Den har hatt èn såpevask. Ellers bare spylt med hageslangen fra stående stilling. :) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 29.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2018 Kor gamal er båten? Er båten kjøpt ny eller brukt? Var det opplyst om dette då du kjøpte båten? Ask Sitér dette innlegget Link to post
klugg Svart 29.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2018 Den er innenfor garanti, snart 2 år. Jeg kjøpte den for ett år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 29.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2018 Merke? Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 30.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2018 Hvis garantien ikke skulle dekke det er reklamasjonsretten i Forbrukerkjøpsloven fin å ha. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 30.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2018 (redigert) Den der er det bare å reklamere på. Du burde ha gjort det allerede. Fint om det skjer innen 2 år. Dette er etter min mening et klart tilfelle der reklamasjonsretten er 5 år, men du plikter å varsle leverandøren straks du oppdager feilen. Pass på at leverandøren ikke "utbedrer" ved bare å legge en stripe fugemasse langs kantene. Redigert 30.Mai.2018 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
klugg Svart 30.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2018 Ja, takk for innspill. Fikk respons i dag. Puster lettet ut. Dette blir fikset, til og med hos nærmeste forhandler, for den er kjøpt på andre sida av langfjella. Jeg bekymret meg unødig. :) En stripe sika er ikke en løsning på dette, nei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.