Bruflaat Startet 30.Mai.2018 Del på Facebook Startet 30.Mai.2018 Hei hopp! Har en eldre VHF som jeg ikke får til å fungere ordentlig. Testet med en kamerat som ikke var mer enn 2NM unna, men jeg hørte ikke han og han hørte heller ikke meg så er nok noe galt ihvertfall. Har ikke så mye informasjon om den annet enn Skipper VHF 55 som står på den. Ingenting å finne på det store internett heller faktisk. Trykker jeg inn knappen på røret for å snakke hører jeg en klikkelyd inni selve VHF'n ihvertfall. Er det en sjangse for at både høytalleren og mikrofonen har ryke? Noen som har forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 2.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2018 (redigert) Viser seg at Skipper muligens er det samme som Simrad, men på 70 tallet en gang og man måtte kjøpe kanaler til VHF'n. Tror denne kun ble kjøpt med kanal 16 og 91-93 Som var fiskekanaler tror jeg. Tror det kan bli vanskelig og bytte krystallene eller hva det var for å få den til å fungere som en normal VHF. Ingen som var rundt på 70 tallet som vet noe mer? Redigert 2.Juni.2018 av Bruflaat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.