Windy37GM Startet 30.Mai.2018 Del på Facebook Startet 30.Mai.2018 På KAD32 er det 2 slanger på venstre side. 1 til å tappe frostvæske (uten blått merke). Hva er den andre til? mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Havlengt Svart 30.Mai.2018 Del på Facebook Svart 30.Mai.2018 Den andre drenerer nok sjøvannskretsen. Det er i alle fall slik på 40-serien. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2018 Takk skal du ha, det hjalp oss masse :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Havlengt Svart 31.Mai.2018 Del på Facebook Svart 31.Mai.2018 Flott! her er eit utdrag frå manualen til 40-serien, slangane er beskrive såvidt der: Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 31.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2018 Greia var at slangene var feilmerket. Og vi tappet og tappet på den som var feil og fikk bare blankt vann. Så tok vi den andre og det fosset grønt vann :-) Skulle bytte en turbo serru og måtte tappe ned systemet først. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.