Jump to content

Edit History

mikaels

mikaels

On 5/31/2018 at 2:35 PM, Bonus said:

Hva heter det medelet, mikaels?

Tyvärr Bonus så vet jag inte vad medlet hette. Jag lät varvet göra detta jobbet men det är en välkänd procedur och det är vad jag förstått Pentas egna medel de använder. Resultatet blev väldigt bra, och jag passade på att byta till gul volvo penta glykol vid samma tillfälle.

mikaels

mikaels

Tyvärr Bonus så vet jag inte vad medlet hette. Jag lät varvet göra detta jobbet men det är en välkänd procedur och det är vad jag förstått Pentas egna medel de använder. Resultatet blev väldigt bra, och jag passade på att byta till gul volvo penta glykol vid samma tillfälle. Då behöver man inte byta så ofta igen. Har för mig att det är 5 års intervall på den, mot 2 för den gröna.

mikaels

mikaels

Tyvärr Bonus så vet jag inte vad medlet hette. Jag lät varvet göra detta jobbet men det är en välkänd procedur och det är vad jag förstått Pentas egna medel de använder. Resultatet blev väldigt bra, och jag passade på att byta till gul volvo penta glykol. Då behöver man inte byta så ofta igen. Har för mig att det är 5 års intervall på den, mot 2 för den gröna.

• Create New...