Jump to content

Edit History

index

index

Båtadvokaten skrev 48 minutter siden:

Husk at det nå er 23 år siden båten din  fikk behandlingen jeg nevnte lengre oppe. Og den lever fortsatt i beste velgående, ikke? :flag_bp:

Stemmer det, og er i daglig bruk også året rundt! Så den får virkelig kjørt seg! Da jeg hadde den oppe i høst hadde den riktignok fått tusenvis av småbyller, men det valgte jeg å overse. Sikkert all epoxyprimeren som ble alt for tett...

index

index

Båtadvokaten skrev 1 time siden:

Husk at det nå er 23 år siden båten din  fikk behandlingen jeg nevnte lengre oppe. Og den lever fortsatt i beste velgående, ikke? :flag_bp:

Stemmer det, og er i daglig bruk også året rumdt! Så den får virkelig kjørt seg! Da jeg hadde den oppe i høst hadde den riktignok fått tusenvis av småbyller, men det valgte jeg å overse. Sikkert all epoxyprimeren som ble alt ofr tett...

RedIgert: Hvorfor kan jeg ikke rette skrivefeil her?

index

index

Båtadvokaten skrev 55 minutter siden:

Stemmer det, og er i daglig bruk også året rumdt! Så den får virkelig kjørt seg! Da jeg hadde den oppe i høst hadde den riktignok fått tusenvis av småbyller, men det valgte jeg å overse. Sikkert all epoxyprimeren som ble alt ofr tett...

• Create New...