Cheng Startet 31.Mai.2018 Del på Facebook Startet 31.Mai.2018 (redigert) Hei På min 2017 modell Nordkapp 605 Enduro så står batteriet nede i en liten brønn (forsenkning på ett par cm) på babord side under benken akterut. Er ett batterideksel over batteriet med en stropp rundt, men ellers står det løst nede i brønnen. Er det også slik på andre sammenlignbare Nordkapper eller er batteriet festet/sikret i skroget? Redigert 31.Mai.2018 av Cheng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 1.Juni.2018 Del på Facebook Svart 1.Juni.2018 Stroppa skal være festet i bunnen, dvs under batteriet. Batteriet skal ikke være løst, men dersom du har borrelås versjonen av stroppa så holder den. Ta ut batteriet og sjekk. Lokket over batteriet trengs ikke... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Cheng Svart 11.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2018 Ok, takk for svar. Har stropp med metallspenne. Ser ikke ut som stroppen er festet i skrog, jeg får høre med forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 11.Juni.2018 Del på Facebook Svart 11.Juni.2018 På min forrige Enduro 605 så limte jeg fast 2 stk braketter i rustfritt stål i hver ende av batterirommet. Festet 2 stk karabinkroker til brakettene, deretter brukte jeg festebånd med borrelås, bra patent. Har ikke sjekket min nye Enduro, ser det går et spennbånd på svers av batteriet, dette båndet må være godt festet. Ny modifikasjon må eventuelt bli til vinteren. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.