Kenneth82 Svart 1.Februar.2019 Del på Facebook Svart 1.Februar.2019 Sent men godt @finnmarken Jeg brukte nevnte firma til å rense min tank. Hadde en hyggelig dialog, gratis befaring i båten før tilbud, og deretter igang med rens. De tilsatte gift for å ta knekken på bakteriene, la det jobbe en uke, før de kom to stk tilbake og «støvsugde» tanken og resirkulerte diesel. Var vel ca 3-4 liter vann de tok ut... og mye døde graps etter døde dieseldyr Deretter kom de hjem til meg på kveldstid for levering av nøkler, bilder av jobben og oppsummering. Sitter heldigvis igjen med et positivt inntrykk. Veldig hyggelige folk, og fikk inntrykk av at de kunne det de jobbet med. Er kanskje forskjell på de ulike avdelingene rundt i landet? Fasiten? Vel... det vet vi strengt tatt ikke enda. Men vil anbefale andre i samme situasjon til å ta kontakt med dem og ta det deretter med egen magefølelse Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 3.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2019 Bra du er fornøyd Kenneth. Som nevnt så følte jeg at jeg gjorde veldig mye av jobben selv, og at de var relativt ferske når de ikke visst hvilken vei de skulle skru for å få av dieselfilteret. Men vi får håpe de fikset det viktigste, nemlig at "dyra" er borte. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 3.Februar.2019 Del på Facebook Svart 3.Februar.2019 (redigert) Havlengt skrev On 4.6.2018 at 9.10: Hei Zubster, kan du beskriva renseprosessen som de utfører I tankane litt meir utfyllande? Du får ikke noe svar fra Zubster (Fuel-service AS) om hvordan de får vekk den fastgrodde gørra. Redigert 3.Februar.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 3.Februar.2019 Del på Facebook Svart 3.Februar.2019 Det de forklarte meg @Jannmar, var at dosen de tilsatte og lot stå i tanken én uke løste opp avsetningene i tanken og langs veggene, slik at dette sank til bunns i tanken, for deretter å bli sirkulert og renset ut. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 3.Februar.2019 Del på Facebook Svart 3.Februar.2019 Kenneth82 skrev 16 minutter siden: Det de forklarte meg @Jannmar, var at dosen de tilsatte og lot stå i tanken én uke løste opp avsetningene i tanken og langs veggene, slik at dette sank til bunns i tanken, for deretter å bli sirkulert og renset ut. Takker så mye Kenneth82. Da fikk vi svaret på hvordan avsetningene blir fjernet :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.