hakonrk Startet 1.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2018 Jeg kjøper vanligvis bensin langs veien, og bærer i kanner til båten. Det er billigere enn å fylle i marinaer, og jeg får etanolfri bensin (98 oktan). Til helgen skal jeg til Tønsberg med båten, og det kan da bli nødvendig å fylle underveis. Er det noen steder som typisk skiller seg ut på pris i dette området? Først og fremst er det de billigste stedene jeg er interessert i, men om noen skiller seg ut i negativ retning, så er det også nyttig informasjon å ha. Sitér dette innlegget Link to post
Lundstad Svart 1.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2018 Fylte i Vindfangerbukta i Drøbak på søndag. Synes det var i overkant dyrt, 19,50 pr liter... Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 1.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2018 Engelsviken er billig, men det blir en ørliten omvei. Sitér dette innlegget Link to post
Lundstad Svart 1.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2018 @Kallethekid hva ligger literprisen på der? Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 1.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2018 nye på oksenøya er billig, ellers er solvik marina min favoritt Sitér dette innlegget Link to post
hakonrk Svart 1.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2018 Hva går forresten som billig båtbensin i disse dager? Langs veien vil jeg si rundt 15,00 til 15,50 per liter. Sitér dette innlegget Link to post
hakonrk Svart 1.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2018 (redigert) Tok en tur til Oksenøya nå nettopp, og pris for 95 bensin var 16,29. Ikke så mye dyrere enn bilbensin faktisk. Takk for tips. Redigert 1.Juni.2018 av hakonrk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 Her finner du plasser å tanke i Oslofjorden:http://www.oslofjorden.com/bunkers.html Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
hakonrk Svart 2.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 Ser at Energi 1, som er på Oksenøa og andre steder, oppgir dagens priser på nettet (eks: http://energi1olje.no/batdiesel/oksenoya/). Det er veldig positivt, og vil medføre at jeg velger dem når jeg ikke ønsker å bære kanner til båten. Det viser også at de mener alvor når de hevder å ha som mål å være gode på pris. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 Lundstad skrev for 21 timer siden: @Kallethekid hva ligger literprisen på der? 16,29 idag. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 (redigert) Takk for tips om Oksenøya! Jeg tanket for 16,29 per liter idag. Sjekket prisen på Lindøya for moro skyld etterpå: 18,90 :O Redigert 2.Juni.2018 av jotto (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 skal fylle 1200 liter bensin i morgen, kan lønne seg dele opp is og bensinkjøp da Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 Lundstad skrev On 1.6.2018 at 15.03: Fylte i Vindfangerbukta i Drøbak på søndag. Synes det var i overkant dyrt, 19,50 pr liter... Synes Heitmann/Vindfangerbukta alltid er 1-2 kroner høyere enn Sætre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.