Helle123 Startet 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2018 Hei. Eg lurer på å kjøpe meg ein with vital 15. Da lurer eg på om eg skal ha lang eller kort stammet motor. Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 Den ble produsert for begge lengder så vidt jeg vet. Du kan se på hekken om det er lang eller kort stamme den er beregnet på: På langstammet versjon flukter topp av akterspeil der motor skal henge med undersiden av "utstikkerne" bak på sidene. Kort er 13-ish cm lavere (stiplet linje). Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
ivar Svart 2.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2018 hvor stor motor tenker du å ha på? I senere år så er nok utvalget i brukte best i lang stamme , så jeg vile nok sett etter en båt for lang Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Helle123 Svart 3.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2018 Ser etter ein motor med rundt 30 til 50 hester. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.