Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

7 hours ago, Pinkvin said:

Feks har ditt parti foreslått utbygging av gjestehavn og bohavn på Filipstad, det syns jeg er ett godt forslag ifht å benytte ett område som er mindre egnet til andre formål. 

At jeg hadde et eget parti var for meg ukjent, så langt, men øa den ligge.

Å etablere en (ny) gjestehavn og bohavn er sikkert fornuftig, men mitt spørsmål gikk på hvilke båthavner du vil flytte på og hvor hen. At det er vanskelig å svare på har jeg forståelse for, men det er din påstand/ønske, ikke mitt.

Dine meninger her har du jo gjentatt i ymse tråder og over mange år så at det i dine øyne er et stort problem kan det være liten tvil om så din liste over aktuelle havner for nedleggelse og flytting bør bestå av en del konkrete nav/steder, eller?

Mouche

Mouche

7 hours ago, Pinkvin said:

Feks har ditt parti foreslått utbygging av gjestehavn og bohavn på Filipstad, det syns jeg er ett godt forslag ifht å benytte ett område som er mindre egnet til andre formål. 

At jeg hadde et eget parti var for meg ukjent, så langt, men øa den ligge.

Å etablere en (ny) gjestehavn og bohavn er sikkert fornuftig, men mitt spørsmål gikk på hvilke båthavner du vil flytte på og hvor hen. At det er vanskelig å svare på har jeg forståelse for, men det er din påstand/ønske, ikke mitt.

• Create New...