Jump to content

Ny antenne pisk til a

Knallipadden

Recommended Posts

Har du ikke hørt om  A, Lars ? 

Det er noe helt nytt og nyskapende. Ligner ikke på noe du har hatt i båten før, helt andre egenskaper og bruksområde enn alt annet du har sett og hørt om. Helt unikt. 

Ingen hadde den ringeste anelse om at dette skulle komme. Ingen hadde forstand til å se det for seg. Og nå er det her! Gleder meg! 

?

Ok! 

Om du har selvpolerende blått bunnstoff, så vil det være bra med en kremhvit antenne. De gir best mottak. Har du fast bunnstoff derimot, da er det værre. Mulig du må kjøpe en hvit antenne og vente til den gulner. 

Kan jo alltids bytte bunnstoff, utifra hva som passer båten best. Men det er en helsikkes jobb! 

Eureka skrev 59 minutter siden:

Har du ikke hørt om  A, Lars ? 

Det er noe helt nytt og nyskapende. Ligner ikke på noe du har hatt i båten før, helt andre egenskaper og bruksområde enn alt annet du har sett og hørt om. Helt unikt. 

Ingen hadde den ringeste anelse om at dette skulle komme. Ingen hadde forstand til å se det for seg. Og nå er det her! Gleder meg! 

Nei,  - "A" har jeg ikke hørt om i mine 31 år med egen båt og over 40 - 50 år med maritim radiobruk Og . Kanskje trådstarter kunne komme innom og fortelle hva hans problem eller ønske med en "pisk" antenne er? Så slipper vi å diskutere lengder på VHF, mobil, GPS, privatradio antenner eller hva nå spørsmålet er.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...