Helle123 Startet 3.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2018 Hei. Har en with vital 15 og skal kjøpe motor til den. Da lurer eg på om 30 hester er nokk og hvor margen knopp eg får. Sitér dette innlegget Link to post
magnush10 Svart 3.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2018 Hei Har selv en with vital med 30 hk evinrude e-tec. Blir ikke noe fartsmonster med 30 hk, men holder seg fint i plan med flere personer og bagasje ombord. Tror jeg har hatt min oppe i ca 25 knop med tilting. Sitér dette innlegget Link to post
magnush10 Svart 3.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2018 Ellers vil jeg si at jeg er veldig fornøyd med e-tec, Sterk og god motor! Bruker lite drivstoff og går igrunn ganske stille og pent på tomgang og. Sitér dette innlegget Link to post
Helle123 Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 Okei. Tusen takk for svar? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.