Fantino Startet 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2018 Noen som har erfart denne feilmeldingen? Hva ble evt gjort? Lite info å hente i manual (eller så er jeg dårlig til å lese). Fant denne sida og regner med at det burde være en kurant sak, men alltid greit å sjekke om det finnes andre tips før en begynner å fikle: https://www.justanswer.com/boat/8ul6z-hi-we-got-alarm-volvo-d3-tender-boat-showing-power.html Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 Trur eg ville starta med å lokalisera dei fire relèa og sjekka tilstand på kontaktpunkta deira. Ikkje unormalt at relè som er I ferd med å ta kveld viser teikn til nedmelting / svilukt. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 5.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 Det skal jeg gjøre! Klorte en del inne på marinepartseurope for å finne spec/info på disse releene men det var sparsommelig. Dog var prisen overkommelig. Noen som vet sikkert om alle 4 er identiske? I så fall er det jo bare å shoppe ett eller to og ha i backup uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 4.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2018 For å runde av denne så bestilte jeg releet fra VP (ett av 4). Byttet det til venstre iht beskrivelsen i linken og da var EVC happy igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.