Bavaria32Sport Startet 4.Juni.2018 Del på Facebook Startet 4.Juni.2018 Hei! Er det noen som kjenner til hvilket system dette er ? Beklager dersom dette finnes på forumet fra før, men det er litt vanskelig å søke etter et bilde :) Dersom noen kjenner dette, vet dere hvordan man demonterer ? Jeg har en liten lekkasje som må fikses. Tusen takk på forhånd! Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Liknar på "speedfit" - har du sjekka det? Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria32Sport Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Hei Havlengt! Jeg har sett på bilder av speedfit, ja, men jeg kan ikke helt se at det er nøyaktig likt Disse 'tappene' på koblingene kan jeg ikke se Speedfit har, og derfor ble jeg i tvil! Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Demontering: Press inn og hold låseringen, ( mot kopling ) deretter kan du dra slangen ut av koplinga. Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria32Sport Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Havlengt; Se her ja.. det skal jeg prøve! Tusen hjertelig takk for hjelpen! Setter pris på det! Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Trur det er eit anna system enn speedfit, men veit ikkje kva type det er. Men om du måler dimensjonen på røret så finn du sikkert koplingar som passar, sjølv om det er eit anna system. Demonterer den koplinga som lek og sjekk om det er støttehylser med tetningsringar på alle endar. Som regel noko som manglar når det vert lekkasje.. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Hei du! Ser ut som det er vannledningssystemet som Watski selger, så ivertfall veldig like ut https://www.watski.no/T-Kopling-11UHv Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wallas Service Svart 4.Juni.2018 Del på Facebook Svart 4.Juni.2018 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.