Hans Vebjørn Startet 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2018 Heisann Jeg har nok ikke strammet den innerste kontramutteren på drevet (DPG-Drev) godt nokk. Når jeg bader kan jeg dytte den innerste propellen et par millimeter frem og tilbake. Det ytterste propellen sitter fast, men ingen slark. Bør båten heises opp å få strammet til den innerste mutteren? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 Jeg ville vel bare tatt av den ytterste og strammet til den innerste mens båten lå på vannet. Heng en blikkpøs under drevet før du starter med jobben så slipper du og dykke ned til bunnen for å hente opp det du måtte miste. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 Eller så kan du finne deg en brygge som ender mot grunt vann. Trekk båten bakover med hevet drev. Utsettingsramper kan være et alternativ. Har byttet propell flere ganger på denne måten Sitér dette innlegget Sushi Link to post
MajorAndy Svart 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 Kan det være vulken, der er gået i stedet? Sitér dette innlegget Link to post
Hans Vebjørn Svart 4.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 50 minutes ago, MajorAndy said: Kan det være vulken, der er gået i stedet? Hva er vulken? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2018 Det er en gummi vulk mellom selve propellen og splain på propellen den kan løsne men tviler vel på at det er tilfelle her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.