Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Har 2 stk ArgoFET i min båt (totalt 5 kretser). Har montert FET inn i flere tidligere båter også. Ser egentlig ingen bakdeler vs rele, bortsett fra at rele kan være noe rimeligere da. FET lar bare strømmen gå en vei uansett, ingen bevegelige deler, ingen releklapring, ingen fintenking for å unngå ønskede effekter ved inn/utsjalting av brytere osv. Et enkelt valg. Er klar over at en del vil være uenige her - Ref maaange tidligere tråder - men det får så være.

Skulle jeg kjørt stramt budsjett hadde jeg kjøpt Biltema VSR som vel er dokumentert og testet grundig i en annen tråd her inne.

Fantino

Fantino

Har 2 stk ArgoFET i min båt (totalt 5 kretser). Har montert FET inn i flere tidligere båter også. Ser egentlig ingen bakdeler vs rele, bortsett fra at rele kan være noe rimeligere da. FET lar bare strømmen gå en vei uansett, ingen bevegelige deler, ingen releklapring, ingen fintetenking på å unngå ønskede effekter ved inn/utsjalting av brytere osv. Et enkelt valg. Er klar over at en del vil være uenige her - Ref maaange tidligere tråder - men det får så være.

Skulle jeg kjørt stramt budsjett hadde jeg kjøpt Biltema VSR som vel er dokumentert og testet grundig i en annen tråd her inne.

• Create New...