John_Kr Startet 4.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2018 Spørsmål til dere som er familiær med de nye kartplotterne/ ekkoloddene fra Garmin. Jeg har hatt mange enheter gjennom tidene, den siste var en Garmin 721XS fra 2014. Nå har jeg en Garmin 922XS fra 2018 hvor jeg leter etter å få frem fiskesymboler. Jeg har lagt ved et skjermdump bilde hvor man kan se en fiskestim. Tidligere fikk jeg opp fiskesymboler med størrelse på fisken med dybde. Finnes det fiskesymboler på 922-enheten eller må jeg leve med disse sky-symbolene. Har sett gjennom manualen, fant noen få ord om det, men ikke hvor i menysystemet. Har ikke rukket å trykke så mye på enheten ennå, har bare brukt kart og testet autoruting... Finnes det fiskesymboler? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
John_Kr Svart 9.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Var en tur ute i dag og fikk godt gjennom menysystemet, finner ikke disse fiskesymbolene, finner kun disse skyene med fisk. Bilde tatt i dag. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
John_Kr Svart 30.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2018 Drar frem denne igjen, har gått gjennom menysystemet på nytt og har fortsatt ikke funnet mine gamle fiskesymboler, det kan selvfølgelig være at disse er fjernet fra menyen. Hørte fra noen andre at dette er det første man slår av når man får plotteren, jeg synes de er grei å ha... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.