Oddan Startet 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2018 I de Busterne jeg har hatt, er det vannfast laminert finer dørk. Ser etter en tid at dette blir slitt og tørker....og i noen tilfeller råtner det. Er det noe det går an å sette det inn med for å forhindre dette? Owatrol? Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 5.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 Noen som har noen råd her? Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 (redigert) Du sa Owatrol, og jeg lurer på om Owatrol Polytrol kunne være verdt et forsøk? Burde vel kanskje klare å få glans tilbake i malingen i allefall. D1 er sikkert bedre for treverket, men er det ikke direkte hull i malingen så trekker den neppe ned. Uansett må du tørke av det overflødige. Har forresten sett en slik busterdørk malt med vanlig Quick Bengalack med rull, tilsatt antiskli sand. Tror det ble blandet en mørk koksgrå farge, og det ble veldig pent (i forhold til den gamle som var veldig slitt) Dog ville jeg nok ungått maling før det er helt nødvendig. Redigert 5.Juni.2018 av PolarLi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 5.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2018 Ser Owatrol hadde mange produkter nå, kanskje denne hadde vært noe... trenger inn og beskytter. https://coop.no/sortiment/obs-bygg/maling-og-tilbehor/lakk-og-spray/owatrol-732?variantCode=64257 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 Den der kan du trygt bruke ja. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ivar Svart 6.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 den er også velegnet for tilsetting i maling, både på treverk og metall Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.