Radical4 Startet 5.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2018 Hei. Skal da gå til innkjøp av min første båt. Kan endel om motorer og har skrudd endel oppigjennom, men da altså aldri på båt. Vurderer å kjøpe en askeladden som har en mariner 50 4takt. 98 modell mener jeg å huske. Motoren har akkurat fått ny impeller samt registerreim og sviver visst bra. Jeg har fått med meg at mariner/mercury 4t har slitt med korrosjonsproblemer. Gjelder dette en 50 hk 4t 98 modell? Bør man holde seg unna? Evt hva bør man se etter? Sitér dette innlegget Link to post
Radical4 Svart 6.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 ingen som vet noe? =) Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 6.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 Jeg hadde holdt meg unna. Gammel motor, og stor sjanse for tæring. Sitér dette innlegget Link to post
Radical4 Svart 6.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2018 andk skrev for 2 timer siden: Jeg hadde holdt meg unna. Gammel motor, og stor sjanse for tæring. Ville en 2 takter fra samme tid være ett bedre valg? Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Personlig mener jeg det ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.