Jump to content

Edit History

storemark

storemark

Brigg skrev for 1 time siden:

@Lingefan 

Og bare for å ha nevnt det, peiling av olja hver 100 time er ikke innenfor min kvalitetsstandard. Det høres merkelig ut at et verksted kommer med en slik anbefaling. 

Heilt enig, håper dei på å få inn ein båt med tom oljesump og havarert maskin..?? Hadde eg fått en sånn beskjed så ville eg kansje fått et annet verksted til å tatt en ny service.? 

Nei, ta service sjøl om du har kompetanse, da har ein kontroll. For min del er sikkerheten for hab som er gjort viktigere en annenhandsverdien for evt. neste kjøper. 

storemark

storemark

Brigg skrev 1 time siden:

@Lingefan 

Og bare for å ha nevnt det, peiling av olja hver 100 time er ikke innenfor min kvalitetsstandard. Det høres merkelig ut at et verksted kommer med en slik anbefaling. 

Heilt enig, håper dei på å få inn ein båt med tom oljesump og havarert maskin..?? Hadde eg fått en sånn beskjed så ville eg kansje fått et annet verksted til å tatt en ny service.? 

Nei, ta service sjøl om du har kompetanse, da har ein kontroll. For min del er sikkerheten for hab som er gjort viktigere en annenhandsverdien for neste evt. neste kjøper. 

• Create New...