Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Vel, jeg hadde noen kriterier på båt og motor da jeg valgte mine siste 3 båter. Det gikk på: kun 1 motor, ikke CommonRail som har høytrykk på dieselkretsen, samt den skulle ha gear på aksling. Jeg angrer ikke på valget. Men, verden går fremover. En båt som skal marsje i mer enn 20 knop og har lavt diesel forbruk, blir ofte CommonRail med drev. Utgiftene på vedlikehold blir høyere, men totalen er sikkert ikke så langt unna hverandre. Fordelen for meg med mine kriterier er at jeg stort sett klarer å fikse alt selv.

Worry II

Worry II

Vel, jeg hadde noen kriterier på båt og motor da jeg valgte mine siste 3 båter. Det gikk på: kun 1 motor, ikke CommonRail som har høytrykk på dieselkretsen samt den skulle ha gear på aksling. Jeg angrer ikke på valget. Men, verden går fremover. En båt som skal marsje i mer enn 20 knop og har lavt diesel forbruk, blir ofte CommonRail med drev. Utgiftene på vedlikehold blir høyere, men totalen er sikkert ikke så langt unna hverandre. Fordelen for meg med mine kriterier er at jeg stort sett klarer å fikse alt selv.

• Create New...