Fred89 Startet 7.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2018 Hei, jeg jobber på et bilverksted der vi bruker Tunap tilsetning i bensin og dieseltanken på biler som er inne på service, dette for å rense drivstoffsystemet fra tank og frem til injectorer i motoren, er dette noe man også kan bruke på en båt med påhengsmotor? :) Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Du bør ikke bruke slikt dersom det er to-takter. Den KAN gjøre noe med oljens smøreevne. Evt forsikre deg om at middelet du heller på er godkjent for to-taktere. Dersom det er firetakter har motoren som regel bare godt av det :) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Fred89 Svart 8.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Glemte å si det ja, det er en 4 takter jeg har, da tror jeg skal helle på en slik neste gang jeg fyller opp tanken ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fred89 Svart 8.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 den går litt ujevnt på tomgang, jeg tror ikke det kan skade å smelle på en flaske med stoffet. har for øvrig ikke tunap lenger men Wurth sitt eget stoff, sikkert like bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.