Oddan Startet 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2018 Yamaha F100 - 2001 mod. - Går fint på tomgang og 3-4-5 min....deretter fjusker og dropper turtall. Bensinfilter ok - eksternt og internt. (Fjernet de som lå etter pumpene i slangene før forgasser.) Plugger/coiler/ledninger sjekket og ok. Olja var blitt litt grå....kan det være termostat problemer som gjør det hele? Forgasserne som må gås over? Hva kan dette være? Takknemlig for input.... Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 8.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Ingen som har vært borti dette? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Jeg ville tatt av motorkåpe og sett om det lekker eksos inn under denne som kveler motor. Det er ofte dette som er problemet og kjapt og enkelt å sjekke... Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 11.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2018 Ok dette skal jeg sjekke. Godt tips! Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 11.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2018 Ellers har jeg fått tips om: Termostat (at den går for varmt, og at det er en form for sikkerhet at den dropper turtall pg varmgang) Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Noen andre innspill? Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 13.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Får du noen motorfeil indikasjon (lampen i displayet som blinker)? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 13.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Det at den fusker - det er vel automat choke på den? Prøvd med litt turtall når den begynner å fuske? Sitér dette innlegget Link to post
Oddan Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2018 Ingen indikasjonslampe. Ikke choken. Holder en knapp på flottørnål, eller evnt en ørliten spekk i toppakning... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.