bare lek(k)er Startet 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2018 Mann savnet mellom Fagerstrand og Askholmene. Håper dette går bra, og at de finner den savnede. Drivende og tom Maxi seilbåt..... Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 8.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2018 Ja håper de finner ham i live. Men når jeg leser om mann i 70 årene og båt går det kaldt nedover ryggen. Ser så mange eldre som er alene ombord uten vest og vet hvor fort gjort det er å havne på feil side av rekka... Får virkelig håpe han hadde vest og ligger og dupper i vannet. Heldigvis er det ikke kaldt i vannet for tiden... Fælt å si, men når jeg leser det er langt unna, er jeg glad det ikke er en av "mine" medlemmer i båtforeningen... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
bare lek(k)er Svart 9.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Ser dessverre ut som om dette ikke har gått bra. Søket er avsluttet, og gått over til søk etter antatt omkommet. Hva som har skjedd blir uansett bare spekulasjoner. Avsluttet søk Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.