Jump to content

Edit History

Dreuf

Dreuf

Alarmpanelet var kult, driver å setter opp mitt også. (husk å legge til kode).

Kjører varsel om det skulle bli registrert vann i kjølen, eller om noen av dør/vindussensorene aktiveres.

Etter innbruddet tidligere i sommer så har jeg montert sensorer på alle luker som er store nok til å komme seg inn i båten, samt lasterommet i cockpit.

Jeg sliter fortsatt med "undervoltage". Prøvemonterte en UBEC og fortsatt så melder den om dette:

Skjermbilde.JPG.29af20173464615f795fb9e06a8eaa4f.JPG

Alle USB enheter er på en hub med egen strømforsyning.. Får meldingen selv uten noe tilkoblet.

Målte spenningen fra UBEC til 4.87V, har en annen strømforsyning som leverer 5,16V stabilt, og fortsatt får jeg beskjed om undervoltage.

Kanskje det er noe feil med pi`en min så den bør byttes til en RPI4 ;)

Dreuf

Dreuf

Alarmpanelet var kult, driver å setter opp mitt også. (husk å legge til kode).

Kjører varsel om det skulle bli registrert vann i kjølen, eller om noen av dør/vindussensorene aktiveres.

Etter innbruddet tidligere i sommer så har jeg montert sensorer på alle luker som er store nok til å komme seg inn i båten, samt luka i cockpit.

Jeg sliter fortsatt med "undervoltage". Prøvemonterte en UBEC og fortsatt så melder den om dette:

Skjermbilde.JPG.29af20173464615f795fb9e06a8eaa4f.JPG

Alle USB enheter er på en hub med egen strømforsyning.. Får meldingen selv uten noe tilkoblet.

Målte spenningen fra UBEC til 4.87V, har en annen strømforsyning som leverer 5,16V stabilt, og fortsatt får jeg beskjed om undervoltage.

Kanskje det er noe feil med pi`en min så den bør byttes til en RPI4 ;)

• Create New...