Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Aha, så vanlig måte er altså indirekte for deg. :giggle: Jeg har kjørt Node-RED mye lenger enn Hass, så jeg installerere det direkte og oppdaterer med curlskriptet jeg viste til på forrige side. Men Add-ons funker vel bare med Hassio? Jeg kan ikke bruke det fordi det ikke takler to nettverkskort. Noe annet som virkelig irriterer meg med Hass er at man bare kan sette det opp mot én MQTT-broker, det er irriterende å måtte kjøre videresending. Selv om det går greit med å bruke et eget topic, ta imot alt fra det topicet i Node-RED og sende det videre fra den med riktig topic.

Mastiff

Mastiff

Aha, så vanlig måte er altså indirekte for deg. :giggle: Jeg har kjørt Node-RED mye lenger enn Hass, så jeg installerere det direkte og oppdaterer med curlskriptet jeg viste til på forrige side. Men Add-ons funker vel bare med Hassio? Jeg kan ikke bruke det fordi det ikke takler to nettverkskort. Noe annet som virkelig irriterer me med Hass er at man bare kan sette det opp mot én MQTT-broker, det er irriterende å måtte kjøre videresending. Selv om det går greit med å bruke et eget topic, ta imot alt fra det topicet i Node-RED og sende det videre fra den med riktig topic.

• Create New...