Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@FantinoJeg har noen kretskort til å sette dem i, og jeg har et breadbord, men det er vel bare til forsøk. Jeg har en bunke av de DuPont-ledningene du snakker om, det var de jeg lurte på om jeg kunne bruke. De jeg har, kan ikke klemmes. De har en plastkappe utenpå. Men da er det nok best å lodde det på et kretskort, antar jeg. Jeg har en loddebolt med en tynn spiss, så det burde gå, selv om disse kretskortene er snåle å lodde på. Det er bare ett hull for hver pinne på det som skal på dem, uten noen kontakt mellom dem. Jeg har en annen type også på vei, de tror jeg har en forbindelse på baksiden. Mulig at de er bedre å bruke?

Mastiff

Mastiff

Jeg har noen kretskort til å sette dem i, og jeg har et breadbord, men det er vel bare til forsøk. Jeg har en bunke av de DuPont-ledningene du snakker om, det var de jeg lurte på om jeg kunne bruke. De jeg har, kan ikke klemmes. De har en plastkappe utenpå. Men da er det nok best å lodde det på et kretskort, antar jeg. Jeg har en loddebolt med en tynn spiss, så det burde gå, selv om disse kretskortene er snåle å lodde på. Det er bare ett hull for hver pinne på det som skal på dem, uten noen kontakt mellom dem. Jeg har en annen type også på vei, de tror jeg har en forbindelse på baksiden. Mulig at de er bedre å bruke?

• Create New...