Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@Fantino Nå har jeg prøvd både med og uten relékortet, og koblet jorden til 12V- og 5V-siden både hver for seg og samtidig, og fremdeles fungerer det bare hvis jeg fører jorden på USB-kappen, ikke på en av de to jordpinnene på ESP-en, så det er noe veldig rart her. Skulle tro at det var ESP-en, men det er det samme med flere ESP-er jeg har prøvd. Så jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg får bare blåse i å forstå det og lodde meg på USB-kappen.

Edit: Logikken er delvis gjenopprettet... Jeg har aldri kjørt ESP-er fra denne 12V-5V-strømforsyningen før, og det er den som er årsaken. Så med denne strømforsyningen går det ikke å plugge jord til en jordpinne på ESP-en, det fungerer bare å koble jord på USB-kappen. Men hvorfor det er sånn, det aner jeg ikke... Men dette funker iallfall. Tror jeg skal smelte litt lim over den til slutt, bare for moro skyld.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Mastiff

Mastiff

@Fantino Nå har jeg prøvd både med og uten relékortet, og koblet jorden til 12V- og 5V-siden både hver for seg og samtidig, og fremdeles fungerer det bare hvis jeg fører jorden på USB-kappen, ikke på en av de to jordpinnene på ESP-en, så det er noe veldig rart her. Skulle tro at det var ESP-en, men det er det samme med flere ESP-er jeg har prøvd. Så jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg får bare blåse i å forstå det og lodde meg på USB-kappen.

Edit: Logikken er delvis gjenopprettet... Jeg har aldri kjørt ESP-er fra denne 12V-5V-strømforsyningen før, og det er den som er årsaken. Så med denne strømforsyningen går det ikke å plugge jord til en jordpinne på ESP-en, det fungerer bare å koble jord på USB-kappen. Men hvorfor det er sånn, det aner jeg ikke...

Mastiff

Mastiff

Mastiff

Mastiff

@Fantino Nå har jeg prøvd både med og uten relékortet, og koblet jorden til 12V- og 5V-siden både hver for seg og samtidig, og fremdeles fungerer det bare hvis jeg fører jorden på USB-kappen, ikke på en av de to jordpinnene på ESP-en, så det er noe veldig rart her. Skulle tro at det var ESP-en, men det er det samme med flere ESP-er jeg har prøvd. Så jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg får bare blåse i å forstå det og lodde meg på.

Mastiff

Mastiff

@Fantino Nå har jeg prøvd både med og uten relékortet, og koblet jorden til 12V- og 5V-siden, og fremdeles fungerer det bare hvis jeg fører jorden på USB-kappen, ikke på en av de to jordpinnene på ESP-en, så det er noe veldig rart her. Skulle tro at det var ESP-en, men det er det samme med flere ESP-er jeg har prøvd. Så jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg får bare blåse i å forstå det og lodde meg på.

• Create New...